  • Data: 2005-05-07 05:47:30
    Temat: Re: kradzież kasy z konta
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 7 May 2005 07:12:35 +0200,
    osoba podpisana: anii <a...@k...com>
    napisała:

    > Wykonuję ok 20 przelewów w miesiącu, czyli ok 10PLN by było, a jak wiadomo
    > mają podrożeć.
    Źródło nt. podrożenia przelewów możesz podać ?

    > Zawsze wybieram min. 500PLN więc z bankomatów zero, a dostępność o wiele
    A ja nie. Jak mam >50 PLN w gotówce to już dużo :-)
    > większa.

    [...]
    > gotówki. Interwencje na mlinii oczywiście z mskutkiem. Jak chcesz sprawdzuć
    > to polecam szczególnie bankomat przy kinie Femina i na dworcu Centr w WAW.
    Akurat tutaj obstawiałbym winę bankomoatu przy feminie, chyba nigdy nie
    udało mi się wypłacić tam gotówki. :-)
    A "przy dworcu centralnym" to który nasz na myśli ?

    KJ

    The world is coming to an end. Please log off.