  • Data: 2002-02-08 14:06:34
    Temat: Re: kredyt
    Od: <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I najpierw zobacz tam gdzie masz RORa

    Jestem w trakcie zalatwiania kredytu w PKO BP.
    Dostalem troche papierkow ale uwazam ze jest to ilosc
    do zaakceptowania.

    Kiedy spytalem tam gdzie mam ROR'a (PKO SA) to nie dosc
    ze pan niedysponent sprawial wrazenie jakgdybym mu przeszkadzal,
    to jeszcze w oslupienie wprawila mnie kara za nadplate raty + prowizja
    za szybsza splate kredytu. Przy kazdej wplacie powyzej ustalonej raty 50 PLN,
    a prowizja to bodajże 1%.

    Teraz troche z innej beczki.
    Nie zdecydowalem sie jeszcze na walute, w ktorej wezme kredyt. Rozwazam
    EUR, USD i CHF. Mam jednak dylemat.
    Afaik zarowno gospodarki Eurolandu jak i USA nie stoja nalepiej wiec
    rzady tychze beda przy nich majstrowaly aby cos poprawic. Z tego powodu
    boje sie umocnienia kursu euro i dolara (gdyby im wyszlo ;-).
    Z tego powodu sklanialbym sie raczej ku CHF. Jednakze rzucilem sobie
    okiem na kurs CHF i EURO w ciagu ostatniego roku i okazalo sie ze
    zmiany byly mocno skorelowane - podobnie bylo z dolarem.

    Czy moge wnioskowac ze ryzyko kursowe w przypadku tych trzech walut
    jest w przyblizeniu jednakowe? Wtedy wybralbym dolara bo oprocentowanie
    takiego kredytu jest najmniejsze.

    Pozdrawiam
    Dominik