  • Data: 2004-10-27 11:25:42
    Temat: Re: kredyt 100% i promesa - czy tylko BPH?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam Iganowicz napisał:

    > tym
    >
    > a co tam jest takiego strasznego w kredycie w TYM banku?

    Nie wiem. Przypuszczam jednak, ze ten bank jest w stanie kazdego
    doprowadzic do rozpaczy swobodnym podejsciem do wykonywania zleconych
    dzialan i ciagotami do permanentnej dezinformacji.

    Przy zwyklych codziennych operacjach moze da sie to jakos przezyc, ale
    majac kredyt pewnie mozna w szybkim tempie osiwiec i pasc na zawal.

    Bartol