    From: mlody_book <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt Inteligo cd.
    Date: Tue, 24 May 2005 01:04:32 +0200

    Leszek napisał(a):

    > Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak, pamiętam że pisałeś o tym.
    > I że mają właśnie takie procedury już zauważyłem.
    > Teraz tylko pozostała ciekawość - dla kogo te kredyty???
    > Według jakich kryteriów działa mechanizm ich przyznawania?
    >
    > Leszek

    Zapewne weryfikacja na stronie działa wg prostego algorytmu, który
    wymaga żeby były spełnione wszystkie warunki. Jakie one są? Tego nie
    wiedzą nawet konsultanci (albo wiedzą ale nie mogą mówić). Dla kogo ten
    kredyt? - dla tego, kto spełni te warunki a następnie pracownik banku
    zweryfikuje pozytywnie dosłane dokumenty. Wydaje mi się, że PKO nie jest
    zainteresowane wprowadzaniem w Inteligo szerokiej gamy produktów
    kredytowych, skoro są one dostępne w marmurku, a można też mieć dostęp
    do tego marmurku via web.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)