-
Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.man.poznan.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: "grzela" <g...@m...mil.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: kredyt "bank"
Date: Sun, 5 May 2002 12:36:44 +0200
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
Lines: 40
Message-ID: <ab31vc$cph$1@korweta.task.gda.pl>
References: <ab1gud$h3d$1@korweta.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: mili.mw.mil.pl
X-Trace: korweta.task.gda.pl 1020594989 13105 153.19.192.10 (5 May 2002 10:36:29 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 5 May 2002 10:36:29 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:179984
[ ukryj nagłówki ]Szanowny kolego!
Jeśli chodzi o ten bank to dokłada wszelakich starań o budowanie swojego
wizerunku nie tylko w sieci.
Mój wniosek o otwarcie liinii kredytowej był "rozpatrywany" przez miesiąc.
Zażyczyłen sobie usługę informowania na 2 komórki o każdej zmianie salda.
Przez miesiąc na jedną z nich nie otrzymałem ani jednego SMS-a. Jeśli chodzi
o internet, to skusiłem się na "wspaniałą" usługę pod nazwą KB-24.
Była ona ( i chyba jeszcze jest) darmowa, więc nie wybrzydzać chołota.
Jednakże na telefony do biura obsługi klienta (w celu wyprostowania
niedoróbek banku) wydałem chyba więcej, aniżeli wynosiły by ewentualne
koszty płatnej usługi w porządnym banku.
To moje doświadczenia i moja opinia.
Jeden plus - Babki na infolinii są niezmiernie uprzejme i jak mogą tak
starają się (niestety tylko uśmiechem i grzecznością) łatać bobole swojej
firmy. Wszak za to im płacą...
Użytkownik "JaC" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ab1gud$h3d$1@korweta.task.gda.pl...
> Witam
> Nie wiem jak mozna byc tak nierzetelnym w informowaniu klientow. Na
> stronie internetowej w/w "banku" sa podane godziny działania placówek w
> soboty 9-13
> Rzeczywistość od 29kwietnia jest zgoła inna: w soboty "bank" nie
> pracuje. Niestety nikt nie pokwapił się by stosowną zmianę nanieść na
> stronę - przecież po co? i kto tam korzysta z internetu?
> Przez takie niedopatrzenie pól dnia zjeździłem od oddziału do oddziału
> kredyt "bank" w poszukiwanieu tego pracującego w sobotę!
> Jeżeli "bank" tak dba o swój wizerunek w sieci, to radze sie
zastanowić
> nad korzystaniem z usług bankowych oferowanych przez ten "bank".
>
> --
> pzdr.
> jac
> " ... zawiodłem się na tym kompilatorze... "
>
>
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...