  • Data: 2016-03-02 13:52:38
    Temat: Re: kredyt bankowy dla osoby z egzekucją komorniczą
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:39816da7-c572-4bca-b981-652b0015bc26@go
    oglegroups.com...
    >kandydat na kredytobiorcę ma najniższą rentę która
    >na dodatek zajęta jest przez komornika (dostaje
    >do ręki zaledwie 422,50 netto)
    >w marcu renciści mają płącony dodatek więc ten
    >jeden jedyny raz dostanie "aż" 822,50zł na rękę

    A ZUS mu nadwyzki nie przeleje do komornika ?

    >czy taka osoba ma szansę na chociażby niewielki
    >kredyt bankowy (nie-chwilówkowy) powiedzmy 2.000zł?

    W cuda wierzysz, toz ja na przetrwanie nie stac, to jak ma zysk dla
    banku zaplacic ?

    Ale karte kredytowa moze dostanie.
    Szczegolnie jak zadeklaruje przychody w wysokosci renty bez obciazen,
    bo niby czemu nie :-)
    I pokaze odcinek renty na 822zl

    >wiem że w normalnej weryfikacji odpadnie (BIK itp.)

    Mieszkanie ma, czy kwaterunek ?
    Do Providenta ... komornik i tak juz wiecej nie zabierze :-)

    J.