  • Data: 2010-02-28 13:53:17
    Temat: Re: kredyt hioiteczny?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 28, 2:38 pm, "pmlb" <p...@d...com> wrote:

> [...]
    > reklamie...
    > Napisalem ci, najlepszy klient dla banku to ten z problemami - dlaczego?
    > Pomysl troche!
    > Zrob mala symulacjie co przyniesie klient do banku ktory spaca grzecznie a
    > co ten co ma problemy!
    > Nad ktorym klentem bank ma wieksza kontrole. Pomysl! Myslisz instytucje
    > finansowe ze sklepem z artykulami przeymslowymi. W banku towarem jest
    > pieniadz ktory jest pieniadzem kreowanym, fraktalnym.
    > Inaczej jeszcze mowiac: Bardziej oplaca sie zatrudniac ludzi niz maszyny

    A ja Ci zaraz udowodnie, ze jestes gosciem, ktory ma zerowe pojecie o
    tym temacie. Jak? Prosze o to koronny dowod:

    > Alez bank nie musi calkiem przejac nieruchomosci... Moze ja przejac i np.
    > wynajac chocby niefortunnemu wlascicielowi.

    Oto dowod twojej zerowej wiedzy w temacie. Bank nie moze tego zrobic.
    Jest zakaz wprost w prawie bankowym.

    Roznica polega na tym, ze wiekszosc osob na tej grupie pisze w oparciu
    o swoja wiedze i doswiadczenia. W opraciu o swoja prace zawodowa czy
    zainteresowania np. naukowe.

    Ty piszesz o jakiejs innej urojonej rzeczywistosci, ktora sobie
    tworzysz w glowie.

    Piszesz o zarabianiu na niesolidnych kredytobiorcach bez zdolnosci
    kredytowej, na przejmowaniu ich nieruchomosci - jednak zupelnie
    ignorujesz fakt, ze ponad 95% kredytow hipotecznych splaca sie wzorowo
    (pozostale to pod obserwacja lub nieregularne, stracone).

    Wiec gdzie caly ten spisek zarabiania na nieterminowych
    kredytobiorcach i przejmowaniu nieruchomosci - skoro 95% ludzi splaca
    terminowo. Czyzby jednak banki zarabialy na terminowych kredytach? :)

    Twoj problem polega na tym, ze mylisz rzeczywistosc ze swoimi
    urojeniami.

    A to o czym piszesz (zarabianie na nieterminowych) owszem czesto ma
    miejsce przy szybkich kredytach konsumenckich, gdzie czesto dostaja je
    ludzie z mala zdolnoscia lub nawet bez zdolnosci.

    Natomiast Twoje pojecie o rynku kredytow hipotecznych w Polsce jest
    bliskie zeru.