  • Data: 2010-02-28 18:32:35
    Temat: Re: kredyt hioiteczny?
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message
    news:1pejawg1f9w4s$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Sam pomyśl dlaczego nie.
    > Widać, że nie masz pojęcia o tym, jakie skutki dla banku niesie ze sobą
    > niespłacany w terminie kredyt.

    No jakie, moze wyjasnisz?

    > Konieczność pozyskania przez bank środków w celu utrzymania odpowiedniej
    > rezerwy.

    Jakiej rezerwy? Mylisz depozyt z kredytem.

    > Tak, widać, że ni e masz pojęcia.

    Slucham wyjasnien.

    > Może sam się doucz?

    Jak wyzej, czekam na wyjasnienia gdzie nie mam racji i gdzie i dlaczego mam
    sie douczyc.
    Potrafisz sowje twoierdzenia uzasadnic, czy tak tylko z gwinta powielasz
    mity a sam masz zerowe pojecie?

    > Oj, tak, masz rację - nie masz o tym pojęcia.

    Wiec czekam na wyjasnienia. Skoro taki znafca jestes...