  • Data: 2007-05-23 14:59:58
    Temat: Re: kredyt hipoteczny - Multiplan, czy lepiej cos innego?
    Od: "muchomorek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:dd43729f3cdce007701396ffae3108de@news.home.net.
    pl...

    > jak uwazasz, w dluzszym okresie zdecydowanie preferuje FI, niekoniecznie
    > te
    > najbardziej agresywne i ryzykowne i od lat bdb na tym wychodze

    Na FRP i FO to wyjdzie gorzej niz koncie bilansujacym (trzeba rowniez brac
    pod uwage podatek Belki!). A FH jest od jakis 3-4 lat rzeczywiscie na plus,
    ale na to nie ma zadnej gwarancji, ze tak bedzie dalej...

    > a prowizja nie przeraza?

    a pewnie ze przeraza, ale nawet jak policza 3% to i tak bedzie dla mnie
    korzystniej... Gdybam bral kredyt na styk, nie mial inwestycji kapitalowych
    i dodatkowych dochodow to co innego....
    Pozdr.
    M.