    From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt hipoteczny->mieszkanie->dalsze formalności
    Date: Wed, 7 Jan 2009 04:35:54 +0100

    Użytkownik "lestat" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gk0mge$22iv$1@news2.ipartners.pl...

    > Kupiłem mieszkanie, podpisałem akt notarialny, co dalej? Muszę chyba iść
    > do wydziału ksiąg wieczystych, tam wyodrębnić kw dla mojego mieszkania i
    > piwnicy i czekać z pół roku (duże miasto) na ten odpis z księgi
    > wieczystej. Czy dobrze rozumiem? Może mi ktoś powiedzieć, co mam jeszcze
    > zrobić krok po kroku i ile jeszcze z tym związanych jest kosztów?

    Jaki akt notarialny: umowę sprzedaży, przedwstępną umowę sprzedaży,
    ustanowienia odrębnej własności lokalu i jego sprzedaży? A przeczytałeś
    chociaż to co podpisałeś? Jeśli nie jest to umowa przedwstępna, to pod
    koniec aktu powinny być wnioski skierowane do sądu. Podsumowując nic nie
    musisz robić. No chyba, że kupowałeś je na kredyt i masz sobie samodzielnie
    ustanowić hipoteki, wtedy jednak czeka Cię wycieczka do sądu i odprowadzenie
    PCC.