  • Data: 2004-10-02 06:33:08
    Temat: Re: kredyt hipoteczny - problem:(
    Od: "sHd" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mi w PKO powiedzieli, że najwcześniej będę mogła wziąść kredyt w czerwcu
    2005, chyba że usuną mnie z listy BIK-u. Poszłam więc do Śląskiego (który
    mnie tam umieścił) z zapytaniem czy jest możliwe aby wykreślili mnie z BIK-u
    tymbardziej, że jest tam błąd popełniony przez ich pracownika. Niestety
    odpowiedź otrzymałam negatywną. Nie ma takiej możliwości. Wczoraj
    zadzwoniłam na infolinię dombanku i dowiedziałam się ze tam nie powinno być
    problemu z otrzymaniem kredytu, jednak warunki troszkę mnie przeraziły.
    Kwota kredytu 29 tys. Rata m-czna przez 20 lat to ok. 370 zł!! w PLN, a w
    CHF ok.266 zł. No cóż takie są realia...

    pozdrawiam
    Kasia