  • Data: 2003-04-08 08:23:51
    Temat: Re: kredyt hipoteczny - przedstawiam wam swoje informacje
    Od: "Marek Dul" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kamil Kosinski <k...@g...net> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:3...@g...net...
    > po prostu czy te 0,7 proc. to jest standardowa stawka dla
    wszystkich czy
    > np. tylko dla VIP-ów, a przecietnego człowieka dotyczy np. 1,5
    czy 2 proc.

    Nie wiem jak teraz ale jak ja bralem kredyt, jeszcze w Banku
    Slaskim (rok 2000), to marza banku zalezala od wielu rzeczy, np.
    wieku, posiadania polisy na zycie, chyba rowniez zawodu. Byly
    oczywiscie jakies standardowe stawki ale tzw. komitet kredytowy
    mogl je troche zmieniac w zaleznosci od indywidulanego przypadku,
    czyli ryzyka banku.

    Pozdrawiam
    Marek