  • Data: 2004-05-11 15:41:19
    Temat: Re: kredyt hipoteczny splacany innym kredytem
    Od: Rafal Smyka <Z...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    maciej wrote:
    > Zastanwaiam sie bo PKO BP dalo nam lekki cios w plecy. Znow wrociclismy
    > do wysokosci splat z pazdziernbika ub. roku. A moze ktos probowal
    > renegocjowac oprocentowanie kredytu. U nas teraz jest ok. 5,6 (kredyt
    > wziety w 2001) a gdybysmy teraz wzieli procenty bylyby zupelnie inne :(

    Rozumiem po oprocentowaniu, że kredyt w walucie?
    To bank chyba nie jest winny, że złotówka poleciała na ryj?

    Poza tym bierz poprawkę, że w reklamówkach bank publikuje *najniższe*
    oprocentowanie kredytu (oprocentowanie od ...). IMHO jest to
    oprocentowanie ustalone li tylko po to, żeby ładnie wyglądało na
    billboardach. Klient dostaje nieco inne ;)

    Słyszałem plotkę, że przy negocjowaniu odsetek pomaga wniosek o historię
    kredytu (bank czuje uciekającego klienta i próbuje go zatrzymać ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał