  • Data: 2006-03-10 14:03:23
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w mbanku
    Od: "Marek" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak się w ogóle można zabezpieczyć przed taką sytuacją?
    > Z tego co czytałem to każdy bank daje kredyt dopiero po podpisaniu
    > umowy, a potem czeka się na uruchomienie niezdefiniowany okres czasu...

    tak naprawde to niewiele chyba jestes w stanie zrobic... przy przekazywaniu
    dokumentow osobiscie radzilbym miec ze soba ksero wszystkiego i zadac od
    pracownika pisemnego potwierdzenia z data i pieczatka na kazdej kartce ze
    przyjeli. ale tak naprawde to chyba tylko dla wlasnej satysfakcji... jesli
    pracownicy banku zgubia dokumenty to i tak bedziesz musial biegac do nich
    jeszcze raz z papierami w zebach modlac sie zeby tym razem sie udalo...
    obawiam sie ze nie potrafie ci powiedziec nic przydatnego. ja kredyt w koncu
    dostalem i wszystko sie udalo ale kosztowalo to mnie i sprzedajacych mnostwo
    nerwow. bank generalnie mial to gleboko gdzies i z trudem zdobyli sie na
    male 'przepraszam' w rozmowie telefonicznej.

    marek