    From: Sebcio <s...@w...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt hipoteczny w mbanku
    Date: Thu, 02 Nov 2006 15:43:40 +0100

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Naprawdę uważasz, że przez 30 lat będziesz miał najbardziej korzystne warunki w
    > mBanku? Żal mi ciebie...

    Mi za to Ciebie żal, skoro zakładasz że w jakimkolwiek banku będziesz
    miał lepiej. Ja nie zastanawiam się nad tym co być może zrobi bank w
    przyszłości. Opieram się na tym, co banki oferują mi w chwili obecnej.
    Uważam że 0.9% prowizji za udzielenie kredytu i 2.75% oprocentowania to
    nienajgorsze warunki.
    Jeśli przyjdzie pora że w mBanku zmienią się warunki na gorsze, to po
    prostu zmienię bank. Wybrałem najlepszą ofertę w danym momencie, bo jaką
    miałem Twoim zdaniem wybrać ?

    > Taa, zobaczymy :). Skoro mają być warunki super przez 30 lat, to skąd ta
    > wygórowana opłata? Pomyśl :).

    Wygórowana opłata ? Człowieku, pomyśl - porównaj sobie koszt kredytu i
    te nędzne 200PLN. To takie wieśniackie banki jak DomBank wychodzą z
    ofertą "wszystko za free" co pięknie wygląda w folderach i reklamówkach,
    by okradać klientów gigantycznym spread'em przez cały okres kredytowania.

    PS. Dziękuję za troskę, tej nigdy za wiele. Nie jestem sympatykiem
    mBanku, to także wieśniacki bank. Kupiłem u nich kredyt hipoteczny, bo
    to akurat mają lepsze niż inni.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio