  • Data: 2011-07-29 19:47:32
    Temat: Re: kredyt hipoteczny z wymuszonym kontem osobistym itp
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nikt banku do udzielenia mi kredytu nie zmusza. Chce zarobić to niech
    > skonstruuje jasną czytelną umowę bez haczyków. :-)

    główną działalnością banku jest udzielanie kredytów (na nich zarabia, bo
    nie jest org. charytatywną) i pokaż mi bank, który tego nie robi

    ale TY nie jesteś stworzony do tego, aby kredyty brać, możesz ale nie
    musisz, bank daje wybór różnych opcji cenowych i jeszcze marudzisz

    > Klient nie ma wyboru.

    ależ naturalnie, że ma i to OGROMNY, banków wiele, ofert jeszcze więcej,
    konkurencja na rynku jest, ale skoro wszędzie Ci się nie podoba to
    kredytu nie bierz i tyle...nikt płakał nie będzie

    --
    pozdrawiam
    RobertS