  • Data: 2011-07-29 22:08:33
    Temat: Re: kredyt hipoteczny z wymuszonym kontem osobistym itp
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS pisze:

    > główną działalnością banku jest udzielanie kredytów (na nich zarabia, bo
    > nie jest org. charytatywną) i pokaż mi bank, który tego nie robi
    Można zarabiać i "cfaniaczyć" ale o tym pierwszym tu jak widać nie pogadamy.

    > ale TY nie jesteś stworzony do tego, aby kredyty brać, możesz ale nie
    > musisz, bank daje wybór różnych opcji cenowych i jeszcze marudzisz
    Wybór między dżumą a cholerą :-)
    Jeśli wytykanie nieetycznych zachowań nazywasz marudzeniem...

    > ależ naturalnie, że ma i to OGROMNY, banków wiele, ofert jeszcze więcej,
    > konkurencja na rynku jest, ale skoro wszędzie Ci się nie podoba to
    > kredytu nie bierz i tyle...nikt płakał nie będzie
    Wziąłem kredyt żeby normalnie funkcjonować, jestem złym klientem bo
    zrobiłem to z głową i mogę spać spokojnie.
    Co chwila jestem namawiany przez naciągaczy na super hiper oferty.
    Ja się już z tego śmieję ale wiem że ludzie ulegają, są wprowadzani w
    błąd i są bezwzględnie dojeni przy zezwoleniu urzędasów.
    Tak jestem z innego świata.
    Przez kilkanaście lat uczyłem się swojego fachu i nie mogę sobie
    pozwolić na brzydkie zagrywki bo stracę klientów, pracodawców, reputację
    a to "droższe pieniędzy".
    Dziwny ten mój świat? Nie on jest normalny.