eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikredyt hipoteczny z wymuszonym kontem osobistym itpRe: kredyt hipoteczny z wymuszonym kontem osobistym itp
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 31 Jul 2011 21:21:27 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.1.16) Gecko/20110702
    Icedove/3.0.11
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt hipoteczny z wymuszonym kontem osobistym itp
    References: <m...@w...kopernik.gliwice.pl> <j0p3f6$jom$1@news.onet.pl>
    <j0p3oi$ksq$1@news.onet.pl> <1clf69x33dby2.16watq4f2pifl$.dlg@40tude.net>
    <j0pl8p$p8g$1@news.onet.pl> <j0pn89$jmn$1@news.icpnet.pl>
    <j0psns$qeo$1@inews.gazeta.pl> <j0pui2$jmn$3@news.icpnet.pl>
    <j0r6e6$50q$1@inews.gazeta.pl> <j0sb41$gti$1@news.icpnet.pl>
    <m...@i...localdomain> <j11tve$fad$2@news.icpnet.pl>
    <j139d4$jrt$1@inews.gazeta.pl> <j1385o$89e$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <j13ge2$a05$1@inews.gazeta.pl>
    <4e355252$0$3503$65785112@news.neostrada.pl>
    <j13nq7$284$1@inews.gazeta.pl>
    <4e35683a$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
    <j1413f$spp$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <j1413f$spp$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 54
    Message-ID: <4e35ab2b$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.248.161
    X-Trace: 1312140075 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2453 83.25.248.161:49713
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:556324
    [ ukryj nagłówki ]

    (31.07.2011 18:49), z wrote:
    > mvoicem pisze:
    >
    >> = tak kształtuje ceny (oprocentowanie w tym przypadku) żeby wyjść na
    >> swoje a jednocześnie być konkurencyjnym.
    > Konkurencja, wolny rynek, kształtowanie cen...
    > Też kiedyś tak myślałem. Teraz koło czterdziestki wiem że ważne jest co
    > innego: lobbing, zmowa cenowa, działanie na krawędzi prawa, drobne druczki.

    No wypisz wymaluj to samo co w innych branżach ...

    >
    >> Podaj mi taki biznes, w którym "biznesmen" tak kształtuje ceny żeby
    >> nie wyjść na swoje.
    > Podaj mi biznes w którym wprowadzanie w błąd, mówienie półprawd,
    > liczenie że klient się w porę nie pokapuje, celowe komplikowanie umów
    > przechodzi bez echa i jest tak oczywiste że już lemingi na to nie
    > zwracają uwagi.

    Telekomunikacja, budownictwo, wszelkiego rodzaju serwisy samochodowe ze
    szczególnym uwzględnieniem napraw powypadkowych. Ubezpieczenia.

    Ja bym raczej się Ciebie zapytał, w jakich branżach w/w tak nie jest?

    > A wszystko to mając na uwadze IZP co zobowiązywało by do "wyższej
    > kultury". :-)
    >
    > z
    >
    > PS. No chyba pominąwszy operatorów GSM bo to co ostatnio wyprawiają to
    > już jest dno kompletne.
    >
    > PS. 2. wyobraź sobie że są "biznesy" w których cenę kształtuje się
    > dobrym produktem, fachowością, partnerskim traktowaniem.

    Cenę kształtuje się partnerskim traktowaniem? Sorry, ale to jakaś bzdura.

    Partnerskim traktowaniem i dobrym produktem to możesz kształtować
    przywiązanie klienta, markę, dobre imie firmy i takie tam.

    Cenę, *zawsze* kształtujesz na podstawie rachunku zysków i strat. Na
    tyle dużą, żeby Ci się opłacało, na tyle małą, żebyś mógł znaleźć klientów.

    Czy robisz w bankowości, ubezpieczeniach, ciastkarstwie czy szewstwie.

    > W krótkim terminie to może się wydawać głupie i niedochodowe ale tylko w
    > krótkim.
    > Jeśli czegoś takiego sobie nie wyobrażasz to mogę tylko współczuć.

    Wyobrażam sobie, tyle że to nie ma nic wspólnego z kształtowaniem cen.

    p. m.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1