    From: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt i dziwne instytucje ...
    Date: Wed, 17 Jul 2002 14:27:54 +0200
    Sender: R...@p...onet.pl@148.81.118.72

    Użytkownik "Goldoni" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ah3ks0$hsu$1@news.tpi.pl...
    > Moja kolezanka potrzebuje wziac jakies 20 000 zl kredytu na zakupo
    > mieszkania na rynku wtornym. Mieszkanie jest spoldzielcze, nie ma hipoteki
    > na taka kwote kredytu nie oplaca sie chyba jej zakladac. Postanowila zatem
    > wziac kredyt konsumpcyjny w tej wysokosci (wiem, duzo wyzsze

    Ależ brak księgi wieczystej nie jest przeszkodą do wzięcia kredytu
    hipotecznego.
    Na założenie księgi będzie mieć jakieś 2 lata, w czasie których może spłacić
    kredyt :-))
    Zresztą, w przypadku spółdzielczego prawa do lokalu opłaty za założenie
    księgi są niskie (chyba, że ostatnio coś się zmieniło)

    Pozdrawiam
    Robert Wicik