  • Data: 2007-06-26 10:13:36
    Temat: Re: [kredyt mieszk.] kilka szybkich, kto jest na biezaco?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > o! to sie musze dopytac bo co jesli mam juz ubezpieczenie na zycie np w
    > ing do
    > 100tys zl...(tzn gwarantowane 100k)
    > no nic - dzieki

    ubezpieczenie musi byc na kwote nie mniejsza niz wartosc kredytu, nie wiem
    czy mille akceptuje inne ubezpieczenia jezeli wykonalbys cesje na bank -
    lepiej o to zapytaj

    poza tym ich prowizja przy kredycie w CHF to aż 1% (moze zaoferuje lepsze
    warunki jezeli zalatwisz kredyt przez dewelopera), a oprocentowanie nie
    bylo specjalnie korzystne, dlatego wypytaj doradce o szczegoly (wszystkie
    koszty) i zobacz co oferuja inne banki...

    pozdr.
    RobertS