    From: Zbyszek <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [kredyt mieszkaniowo-budowlany] Millenium vs GE
    Date: Sat, 22 Oct 2005 22:39:50 +0200

    Dnia 19-10-2005 o 23:14:44 <l...@p...onet.pl> napisał:

    > Witam.

    > "Niezależni doradcy proponują"
    > - GE Money Bank - poleca Expander
    > - Millenium - poleca Open Finance (ale nie ma spłaty ROR)
    >
    > Tutaj mam wątpliwości:
    > 1. Czy już ktoś korzystał z usług tych doradców? I jakie ma wrażenia?
    > 2. Milenium vs GE
    > 3. Czy opłaca się brać kredyt w CHF, skoro już na starcie tracę na
    > różnicy
    > kursowej ok 4%?
    > 4. Rata miesięczna w CHF ma wynieść ok 1000zł a w PLN ok 1300zł i doradcy
> [...]
    "Niezależny doradca" raczej poddaje Ci pod rozwagę kredyt w innym banku
    ( a jest ich kilka) w PLN (mocna złotówka)
    z oprocentowaniem na poziomie 5,45% lub troche niżej (brak dokładnej
    informacji) z możliwością wcześniejszej spłaty/przewalutowania bez
    prowizji. Róznica w racie wychodzi trochę niższa niz 300 PLN, a masz
    kredyt w walucie w której zarabisz i w dodatku ta waluta jeszcze jest mocna

    Pozdrawiam
    Zbyszek

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0542-5, 2005-10-21
    Przetestowano na: 2005-10-22 22:39:53