  • Data: 2004-04-25 14:06:09
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy a ksiazeczka mieszkaniowa
    Od: "krab" <_...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarkX" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c6gdbj$bt2
    > Chce kupic mieszkanie wlasnosciowe na rynku wtornym i wykorzystac przy
    > tym ksiazeczke mieszkaniowa. Oczywiscie nawet po rewaloryzacji musialbym
    > dolozyc ze swojej kieszeni niezla sumke. Czy banki oferuja jakies
    > korzystne kredyty dla posiadaczy ksiazeczek mieszkaniowych? Chodzi mi o
    > kredyt dlugoletni ,np. 10 lat. Gdzie mozna sie zorientowac w tej kwesti?
    > Jak z oprocentowaniem? Czy jest mozliwosc wczesniejszej splaty Bylbym
    > wdzieczny za kazde informacje na ten temat.

    na potrzeby rynku wtornego - ksiazekcza mieszkaniowa stanowi wartosc zniokma
    = wkladowi na tej ksiazeczce, czyli zazwyczaj max kilka tysiecy, nie ma ona
    wiec zadnego znaczenia dla jakiegokolwiek kredytu ktory jest wiekszy niz
    zawarty na niej wklad rzeczywisty.
    a jesli Ci chodzi o premie gwarancyjna - nalicza sie ją tylko dla
    r.pierwotnego