  • Data: 2014-02-04 14:00:36
    Temat: Re: kredyt na 10-20% wartości nieruchomości
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-04 13:35, az.anonim napisał(a):
    > Czy branie kredytu na tak niewielką część nieruchomości i obciążanie
    > hipoteki jest rozsądne? Czy lepiej brać większy kredyt a gotówkę zachować
    > na marnych lokatach?

    Kompletnie bez sensu brać kredyt po to, żeby trzymać gotowiznę na lokatach,
    no chyba, że "lokaty" lepiej oprocentowane niż kredyt...

    > Jest jeszcze druga opcja: posiadam małą kawalerkę (w ktorej mieszkam
    > aktualnie) i której spieniężenie pozwoliłoby na uzupełnienie z nawiązką
    > brakującej kwoty. Problem jest oczywiście taki, że musiałbym znaleźć klienta,
    > który zapłaci za to mieszkanie i pozwoli mi w nim jeszcze zamieszkać przez
    > 1-3 miesiące do czasu zakończenie przeprowadzki a to pewnie nie będzie łatwe.

    Weź kredyt na hipotekę. W razie problemu - masz dodatkowe zabezpieczenie
    - sprzedasz kawalerkę, ale dopiero gdy i jeśli Cię przyciśnie...

    Z może kredyt na hipotekę kawalerki?
    --
    TrzyLinie