    From: Zbigniew <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt na dzialke - siedlisko
    Date: Fri, 22 Apr 2005 10:32:01 +0200
    Sender: z...@p...onet.pl@host-ip131-228.crowley.pl

    Dnia Fri, 22 Apr 2005 09:07:19 +0200, Dave <d...@o...pl> napisał:

    > U?ytkownik " okey" <o...@N...gazeta.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > a powiedz mi jakie znaczenie ma rodzaj ziemi dla banku ? Bank zajmuje sie
    > wyplatami doplat bezposrednich ?? Dla banku powinno byc istotne czy masz
    > pozwolenie na budowe, wklad wlasny, i zdolnosc kredytowa. Jak sie beda
    > pytac
    > o rodzaj ziemi powiedz ze budowlana a jak chca to niech sami sprawdzaja
    > jaka
    > widnieje w rejestrze gruntow. Nie slyszalem zeby komus kazano przynosic
    > wypis z rejestru gruntow.
    >
    > D.

    Przykro mi ale to jest jeden z dokumentów wymaganych przez bank obok
    odpisu z KW. Bankowi nie jest wszystko jedno. On sie zabezpiecza na
    działce i to determinuje pewnwe wymagania. Można oczywiście wziąść kredyt
    hipoteczny na dowolny cel, za który wybudujesz dom, a bank zabezpieczy się
    na innej nieruchomości. Tylko tu juz zaczyna sie kwestia kosztów.

    Zbyszek