  • Data: 2003-01-11 14:03:06
    Temat: Re: kredyt na mieszkanie
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 10 Jan 2003 09:22:40 +0100, Magge <m...@p...onet.pl>
    wrote:
    >Niestety nigdzie , nawet przy najwiekszym okresie splaty nei
    >wystarcza ten moj udokumentowany 1100 brutto, a osoby
    >trzecie nie wchodza w gre ( poprostu nie mam nikogo takiego)

    Nie ma chyba banku, ktory udzielajac kredytu nie patrzy na zdolnosc
    kredytowa a jedynie na zabezpieczenie.
    Glowy nie dam, ale cos mi sie wydaje, ze nawet prawnie bank jest
    zobowiazany do weryfikacji zdolnosci kredytobiorcy (jakis prawnik mam
    nadzieje mnie poprawi :))
    A juz na pewno bank nie zadowoli sie hipoteka bez zdolnosci
    kredytowej. Nieruchomosc to w prawdzie zabezpieczenie pewne ale nie
    takie latwe do wygzekwowania i do uplynnienia.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730