  • Data: 2003-04-29 12:16:15
    Temat: Re: kredyt na mieszkanie
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Czesc.
    > Wlasnie zamierzam dzis zlozyc papiery do Kredyt  Banku. Ile czekales na
    > wstepna decyzje a ile na ostateczne zalatwienie sprawy?
    > Ktory to byl oddzial?

    Ja brałem kredyt pod koniec 2002. Wtedy jeszcze nie mieli scoringu. Całość
    trwała do trzech tygodni. Scoring polega na tym, że pracownik kredytowy
    wprowadza dane do odpowiedniego programu komputerowego, który następnie
    podejmuje decyzje o udzieleniu kredytu; dotychczas robił to człowiek (a
    dokładniej analityk kredytowy). Pozdrowienia Tensor1.

    PS1. Domagaj się prowizji 0,9% (niektóre Oddziały proponują wstępnie większą).
    Jak pewnie wiesz oprocentowanie WIBOR3M+1,5% (wkład własny od 5% do 40%) oraz
    WIBOR3M+1% (wkład własny od 40%). WIBOR3M obowiązujący w maju będzie poniżej
    5,80%. Do czasu wpisu do hipoteki ubezpieczenie w wysokości 0,07%/miesiecznie.
    Ubezpieczenie na życie darmowe (płaci bank).