  • Data: 2008-07-11 12:39:18
    Temat: Re: kredyt ratio na KK w wbk
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > witam, jestem zainteresowany zrobieniem zakupu, nastepnie rozlozeniu
    > splaty
    > na raty, korzystajac z kredytu ratio. Czy ktos z was korzystal z tego, jak
    > to dziala i jak jest z oprocentowaniem takiego kredytu.
    >
    > Arecki

    zadzwon na ich infolinie, podaj kwote jaka chcesz rozlozyc na raty i dowiesz
    sie jakie beda raty oraz jakie RRSO

    rozkladaja platnosc na miesieczne raty, masz je wykazane na wyciagu i musisz
    splacic min. rate + wartosc minimalna z wyciagu

    oczywiscie kwota zadluzenia zmniejsza dostepny limit karty

    --
    pozdrawiam
    RobertS