    From: "x" <y...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt - trudnosci w splatach
    Date: Sun, 21 Jan 2007 15:16:02 +0100

    > 1. wzięłaś kiedyś kredyt na 6 lat
    > 2. teraz chcesz wziąć nowy kredyt i spłacić nim ten poprzedni, ale nie
    > chcą
    > Ci go dać bez tego papierka

    tak, wziełam kredyt (dwa tyg. temu) który miałam spłacić jednorazowo po
    otrzymaniu drugiego, większego hipotetycznego.

    > Którego? Bogu ducha winnego doradcę, który nic nie może i który w takich
    > sprawach jest marionetką analityków z centrali, czy też może analityka,
    > który ma prawo żądać dowolnego dokumentu?

    Widzisz, jeśli biorę się za pożyczanie pieniędzy, chce być pewna, że je
    zwrócę. Chłopak powiedział, ze "nie z takimi "pierdołami" sobie radzili i
    nie mam się o co martwić, tym bardziej, ze bank wyraził zgodę na kredyt".
    Z kim w takim razie rozmawiać, zeby być pewnym informacji?

    > P.S. To, że jesteś sfrustrowana, nie uprawnia Cię do nazywania skurwysynem
    > pracownika banku, który przecież nie chce Ci zrobić na złość, tylko
    > jest w pracy i obowiązują go określone procedury.

    Właśnie... obowiązuje go też rzetelna informacja, zwłaszcza jesli wykładam
    mu kawę na ławę i tysiąc razy pytam o ewentualne problemy, prawda?
    Ciężko nie być sfrustrowanym w takiej sytuacji.
    I ciężko znać sie na wszystkim. Właściwie doradcy nie mieliby wtedy roboty.
    W kwestii kredytu, planu przygotowałam się na tyle dobrze, że doradca
    finansowy niewiele pomógł.
    Sprawa wg. doradcy bankowego była "prosta"... zła jestem, że nie miał cienia
    wątpliwości, że będzie jakiś problem. Nie, że analityk zażądał dodatkowego
    dokumentu, nie że ten którego wyzywam został zaskoczony przez analityka, zła
    jestem, że zapewniał mnie na 100% że niczego więcej niż przedstawił na
    dokumentach w określonym punkcie nie będą wymagać. Miałam donieść tylko
    oryginały wysłanych do analityka dokumentów.

    pozdrawiam,