    From: "x" <y...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt - trudnosci w splatach
    Date: Tue, 23 Jan 2007 09:54:13 +0100

    >W jaki sposób bsnk przyznał kredyt skoro nie masz zdolności kredytowej tzn.
    >nie stać Cię na spłatę rat? Pieniędzy na piekne oczy się nie dostaje.

    dużo by tłumaczyć... najprościej - zdolność mam wyższą niż potrzeba, ale
    rzecz w tym, ze nie dostając kredytu przestanę funkcjonować.

    > A z innej beczki to jedyną osobą która podejmuje decyzję co do dokumentów
    > i przyznania kredytu jest analityk. Jeśli doradca Cię zapewnił, że
    > dostaniesz kredyt to kłamał...

    tego nie wiedziałam, analityk co prawda wyraził zgodę, ale kazał dołaczyć
    jeden dokument...
    Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że poszłam do doradcy i
    powiedziałam mu wprost, że inne banki bez tego dokumentu nie dały by mi
    kredytu, a on uśmiechnął się i stwierdził "nie będzie problemu, nie z takimi
    sprawami dawaliśmy sobie radę"... nie wiem ile razy pytałam go czy jest tego
    pewien... i ile razy twierdził, że mam przestać sie martwić o takie rzeczy
    bo nie mają znaczenia...

    Szkoda... już musztarda po obiedzie.
    ... no, ale co nas nie zabije, to nas wzmocni.

    pozdrawiam,