eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikredyt w BPH PBK i ich żądanie likwidacji konta w PKO BP › Re: kredyt w BPH PBK i ich żądanie likwidacji konta w PKO BP
  • Data: 2002-09-25 19:48:35
    Temat: Re: kredyt w BPH PBK i ich żądanie likwidacji konta w PKO BP
    Od: "Konrad" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    A mnie ciekawi jedno - jakim cudem bank wymaga zamniecia konta w kilka dni?
    Przeciez okres wypowiedzenia umowy rachunku wynosi 30 dni.... A dla rachunku
    z VISA Classic nawet 90 (w PKO BP).
    Ja bym proponowal zlozyc wypowiedzenie umowy rachunku, poprosic o
    zaswiadczenie potwierdzajace ten fakt, podpisac umowe o kredyt, potuptac
    znow do PKO i powiedziec, ze jednak rachunek chcialoby sie zostawic... Daje
    glowe, ze PKO z przyjemnoscia anuluje wypowiedzenie umowy....
    Pozdr
    Konrad