  • Data: 2007-01-24 23:51:03
    Temat: Re: kredyt z dopłatami PKO BP
    Od: "Dany" <dany@info[miasto po ang].pl> szukaj wiadomości tego autora

    > fakt, chociaz raty malejace sa w koncowym rozrachunku tanszym rozwiazaniem

    Też kiedyś tak myślałem, ale ktoś mądry wyprowadził mnie z błędu
    1. Potraktuj różnicę między ratą malejącą a ratą stałą jako kredyt
    konsumpcyjny, gdzie dostaniesz takie oprocentowanie ?
    2. Jeśli nie masz na co wydać tych pieniędzy, wpłać na fundusz inwestycyjny,
    taki stabilnego wzrostu zarobi 10-15% rocznie (nie wspominając o akcyjnych),
    czyli o wiele więcej niż oprocentowanie kredytu hipotecznego
    3. Zawsze możesz nadpłacić kredyt