  • Data: 2002-07-17 11:49:17
    Temat: Re: kredyt zloty /euro
    Od: "Pablo" <p...@u...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po ostatnich tygodniach obstawialbym za zlotowkami, wprawdzie procent
    wiekszy ale śpisz spokojne. Ewentualnie euro gdy ustawia go na sztywno w
    stosunku do zlotowki. Sam mam kredyt w euro dobrze ze juz go nie wiele
    zostalo wiec z torbami nie pojde. Ale koleznka ma we frankach spora sumke i
    ostatnio zle wyglada :). Trudno powiedziec co bedzie dalej ale jakbym bral
    teraz duzy kredyt to na pewno w zlotowkach .

    police.com...