  • Data: 2017-01-05 12:03:45
    Temat: Re: kredyty hipoteczne w PL
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości grup

    >i wtedy będzie sytuacja, że osoba X ma kredyt a osoba Y jego
    >zabezpieczenie, czy bank się zgodzi? raczej nie

    >w takiej sytuacji nieruchomość powinna zostać przejęta wraz z
    >kredytem (cały proces kredytowy od początku)

    Byloby najprosciej, o ile kupujacy ma ochote na kredyt to zrobic.

    A czy tak "caly proces od poczatku" ... troche mniej, bo wycena
    nieruchomosci jest, wpis w hipotece jest, nawet mozna by rzec, ze
    negocjacje kredytowe mamy juz za soba, jesli nabywcy raty odpowiadaja.

    No ale bank musi byc w caly proces zamieszany, umowa trojstronna sie
    robi.

    J.