  • Data: 2005-12-09 13:30:18
    Temat: Re: kredyty tylko w złotówkach
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:
    > Ależ ja tego wszystkiego co piszesz nie neguję. Różnimy się tylko
    > oceną motywacji banków - ty twierdzisz, że banki działają "w obawie o
    > bezpieczeństwo systemu bankowego" oraz (UWAGA! MARKETOLENIE!) "dla
    > dobra klienta". Ja twierdzę, że z chęci zysku.

    Raczej ograniczenia konkurencji. Gdyby chodzilo tylko o zysk sami zaczeliby
    sprzedawac takie produkty....
    A Fitch napisal, ze polskie banki sprzedaja za duzo kredytow walutowych - to
    rzutuje na wycene najwiekszych bankow (no wlasnie ryzyko sektora), wiec
    postanowili zadbac o swoj interes. I tego nie wolno negowac. Jakie to bedzie
    mialo konsekwnecje dla klientow to juz inna sprawa.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl