    From: "tarpan" <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kruczki kredytowe - "zapominalscy" doradcy
    Date: Thu, 19 May 2005 23:21:07 +0200

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
    news:d6ifl3$rbf$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "tarpan"
    >
    > to placac nadprogramową ratę zaznacz, że nie jest to wczesniejsza splata
    > najblizszej raty ale raty ostatniej. Moj kolega tak kiedys nadplacal w PBK
    > i nie mogli mu przeliczac od nowa harmonogramu, bo zostawal taki sam tylko
    > krotszy :-)
    > *** blad ***
    NARESZCIE - chyba ktos pojal o co mi chodzi!!!!!!!!!!
    Nie umialem chyba sie wyslowic;-))))
    Tylko czy taka opcja jest rzeczywiscie korzysniejsza?
    Czy zna ktos linki (albo oprogramowanie do sciagniecia) ktore pozwoli
    porownac te dwa warianty. Bo na razie "na czuja" wydaje mi sie ze placac
    raty rowne, lepiej zachowywac ich wysokosc a skracac czas splaty.