    From: "Ryba" <t...@b...tlen.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ksiazeczka mieszkaniowa - bank odmawia realizacji
    Date: Mon, 28 Jul 2008 12:37:42 +0200

    Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5ef9ee5e-28a7-47f8-a824-d24f8adccdb9@26g2000hsk
    .googlegroups.com...
    Witam serdecznie

    Wg informacji jakie udzielali pracownicy PKO, przed realizacja
    książeczki mieszkaniowej, jedyna przeszkoda był brak ślubu. Związek
    małżeński został już przez znajoma zawarty.
    Teraz się okazuje, ze potrzebny jest jeszcze akt notarialny, który
    oczywiście będzie dopiero za pol roku, po wpłaceniu ostatniej raty.

    Wg ustawy o książeczkach mieszkaniowych, na która powołuje się PKO BP
    na swojej stronie www nie ma chyba nic o wymogu dostarczenia aktu
    notarialnego.

    Miał może ktoś podobna sytuacje!!!!
    W banku oczywiście panie umywają raczki, bo wszystko niby rozpatruje
    warszawa i nawet pewnie nie będzie z kim sensownie porozmawiać

    Witam

    Mnie spotkał podobny problem.
    Sprawa wygląda następująco. Pieniądze z książeczki można wypłacić
    w trakcie realizacji inwestycji tylko na konto spółdzielni budującej.
    Nie da się do ręki.

    I druga sprawa. Nie na darmo napisałem spółdzielni, gdyż z tego co
    pamiętam tylko spółdzielnie (nie developerzy) były wymienione
    w ustawie.

    Ja zrezygnowałem z użerania i bujania się po bankach i odebrałem
    co swoje (a raczej co nasze, bo to książeczka żony była) po odebraniu
    aktu notarialnego. I wtedy pieniądzy wypłacają "do ręki".

    Ryba