  • Data: 2009-11-16 08:01:06
    Temat: Re: kto widział socjalistyczny kapitalizm
    Od: "skippy" <...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stary" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hdn1ci$5pq$2@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Rozśmieszyłes mnie do łez)))))
    > Daj przykład soscjalizu nietotalitarnego.Tylko proszę bez przykładu
    > Szwecja.
    >
    > pozdrawiam stary

    Nie wiem czy chodzi Ci o to, ze wszędzie jest totalitaryzm, czy że wszędzie
    socjalizm.

    Patrząc skrajnie to mozna podpasować co najmniej jedno z tych twierdzeń pod
    każdy kraj.
    A jesli nie Szwecja, to zakładając ze GB czy RFN nie są krajami
    totalitarnymi, to na pewno są mocno socjalnymi.
    Jeśli GB i RFN to kraje totalitarne - to nie ma krajów nietotalitarnych.

    Z GB znam bezpośrednio takie przykłady życia na garnku socjalnym, ze włos
    sie na głowie jeży jakim cudem to wszystko jeszcze nie siadło.

    Słowo "socjalizm" o tyle czasem miesza, że często nie wiadomo czy chodzi o
    "socjalny" czy "socjalistyczny".
    W sumie różniczka niewielka, robi sie to samo, tylko w przypadku #1
    podbudowuje ideologią i eliminuje tych, którzy za mocno wychodzą ponad
    przeciętną. A tak tylko łoi a w niektórych przypadkach, jak u nas, często
    tępi i piętnuje społecznie.