  • Data: 2004-07-27 08:44:07
    Temat: Re: ktore konto wybrac : Lukas czy mBank
    Od: "Lelek" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > godziny bo nie wierze!
    Oczywiecie, ze MOZNA, ale po 2 h. To prawda, nie dostalem do tych dwoch, bo
    po 1,5 bylo jeszcze 6 osob (jak wchodzilem 16), a czasu juz po prostu mi
    braklo. Dzialo sie to nie raz i nie w jednym miescie, wiec ostrzegam...

    > fakt - czasami jak babcie/dziadki za raty placa to dluzej trzeba postac
    ale
    > MOZNA wplacic/wyplacic gotowke
    Niestety, z przeprowadzonego przy okazjki "monitoringu", zauwazylem, ze
    ludzie (takze babcie/dziadki) pytaja o zdolnosc kredytowa, a to chwile
    trwa...

    Pozdrv

    lelek