  • Data: 2015-12-15 22:53:27
    Temat: Re: który bank oferuje taką usługę?!
    Od: gral <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.12.2015 o 22:04, RobertS pisze:

    > pytasz o tzw. domestic card, ale nie słyszałem, aby któryś bank w Polsce
    > taką oferował
    >
    > lata świetlne temu miałem podobną kartę, nie miała logo zagranicznej
    > organizacji płatniczej i możliwa była wypłata TYLKO z bankomatu banku,
    > który ją wydał

    Dla porządku - lata świetlne to jednostka odległości. Przykład użycia:
    Jak daleko jest PISowi do prawa i sprawiedliwości? Wiele lat świetlnych! ;)

    Jeśli chodzi o kartę to piszesz o czymś innym - o kartach bankomatowych
    (np. dawny Bank Śląski wydawał takie do 1998 roku, kiedy to zaczął
    wydawać Visę Electron). Teraz wrócił do tego pomysłu BZWBK, który już
    wydaje to do swoich kont.

    Pytanie było natomiast o karty debetowe krajowe. Takich nie ma, a te co
    były, to były karty Polcard. Pod koniec lat 90. miałem taką w GBG
    (Górnośląski Bank Gospodarczy, wchłoniony przez Getina).