    From: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ktory bank wybrac?
    Date: Mon, 7 Nov 2005 20:19:33 +0100
    Sender: surowiec@uzytkownicy_idg

    "Madzik" <m...@o...pl> wrote in message
    news:dkj70r$1du$1@atlantis.news.tpi.pl...
    | witam,
    | prosze o porade. chodze do pierwszej klasy liceum i chcialabym
    zalozyc w
    | banku konto bo akurat wzbogacilam sie o 400zl a nie chce ich
    wydac tak
    | ot. problem w tym ze kompletnie nie wiem ktory bank wybrac.
    chcialabym
    | miec do tego konta karte bankomatowa i najlepiej zebym moje konto
    mogla
    | obslugiwac takze przez internet. jakies propozycje?

    Mam te wszystkie konta, ktore tu byly wymieniane tj. mBank,
    Inteligo, VW.
    Jesli jestes mlody to pewnie nie zawsze bedziesz mial duzo na
    rachunku, wiec VW bedzie cie "lupilo" co miesiac i Inteligo tez
    (oplata za prowadzenie). W VW jest tak jak w mBanku tylko wyzsza
    oplata za prowadzenie, której nie wynagrodza Ci tansze przelewy,
    trudniej sie dodzwonic, mniej wygodnie i jeszcze pare wad...
    Poczytam na stronie mBanku i Inteligo. Ogolnie ja wybralbym mBank -
    taniej, 0 stalych kosztow, swietny dostep przez internet, infolinia
    cala dobe, KK dla studentów (jak juz bedziesz studentem), darmowe
    fundusze, rachunek maklerski.
    Inteligo za to podobno ma darmowe wplaty (ale ja na przyklad zawsze
    wszystko przelewem dostaje) i karte, która dziala w internecie.