    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: ktos pęknie
    Date: Fri, 06 Mar 2009 14:55:53 +0100

    x wrote:

> [...]
    b=0&r=s%26p500

    > nie no, wszystkie przedzialy czasowe pokazuja daleko idaca korelacje ,
    > w tym linku rowniez. Jesli w gore to obydwa ,jesli w dol tez.
    > Od kilku dni kierunki wyraznie sie rozjezdzaja.

    Na różnych przedziałach można zasugerować kto kogo goni. Ktoś tu pokazał
    taki obrazek, który miał pokazać, że teraz rosniemy bo szybciej spadaliśmy
    od stanów to teraz idziemy przeciwbieżnie by się spotkać i skorygować tę
    rozbieżność. Ale na najdłuższym horyzoncie widać, że jest całkiem inaczej.
    Więc napisałem, że można sobie dobrać obrazek do głoszonej tezy. Na świecie
    dzieje się tak dużo, że zawsze można znaleźć przypadek na poparcie tezy,
    którą właśnie się propaguje.