  • Data: 2011-07-12 12:27:36
    Temat: Re: ktos sie dodzwonil do GO ?
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JJ <j...@v...pl> napisał(a):

    > moze jestem rozpieszczony - w mbąku po drugim dzwonku ktos odbiera

    W mBanku jestem 11 lat. Jak zaczynał to sami dzwonili do mnie, potem ja
    musiałem dzwonić do nich, ale było ok, potem nagła migracja ludzi do mB i nie
    można było się dodzwonić, średni czas oczekiwania był 17 minut i wtedy dostali
    w całej prasie za to taką krytykę, że zbudowali nowe Call Center od podstaw i
    teraz nie ma problemu.

    Nie wiem czy widzisz, ale jest u Czarneckiego też od początku jego
    internetowej historii i jest dokładnie to samo, więc czas uleczy ten problem.
    W tej chwili on kupuje masowo bank po banku, a wszystko to obsługuje jeden
    system i jedno call center, więc musiało się zatkać prędzej czy później.
    Dzięki prezesowi Stypułkowskiemu z mBanku dużo szybciej niż przewidział
    Czarnecki, nie przewidział, że konkurencja sama mu się podłoży...