  • Data: 2010-05-10 22:25:57
    Temat: Re: ktos tu chcial greckie obligacje kupowac ?
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Chmielewski pisze:

    > A w Klewkach kosmici wyladowali, i to jest fakt atentyczny potwierdzony
    > przez Kofana Anana.

    Taka sama to prawda jak to że UE wyrównuje szansy czy rozwija polską
    gospodarkę.
    Jak zobaczę ten rozwój to uwierzę.
    Tak jestem tendencyjny i nieobiektywny bo mieszkam w Polsce B
    Jestem wykwalifikowanym pracownikiem (specjalistą) z dziesięcioletnim
    doświadczeniem. Zarabiam 2kpln netto.
    Tak wiem mam stąd wyjechać. Taka jest polityka Unii. :-(