    From: Jurek <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kupno domku w stanie surowym
    Date: Sat, 01 Jul 2006 14:19:51 +0200

    Victor wrote:

    > Niekoniecznie. Jeśli np. wezmiesz kredyt na dokoncznie budowy na 200 tys, a
    > dzialka jest warta np 100 tys, to nie sadzisz chyba ze Bank nie bedzie
    > chcial sie zabezpieczyc na calej nieruchomości.
    > Twoja koncepcja sprawdzi sie tylko w przypadku gdy kwota kredytu nie
    > przekroczy wartosci dzialki.
    > Poza tym, nie wszystkie banki dadza kredyt na 100 % wartosci (Millenium da
    > na 50%, a np GE nie zabezpieczy sie na dzialce - chyba ze bedzie to druga
    > nieruchomosc na ktorej zostanie ustanowiona hipoteka).

    > Ma znaczenie.

    Wlasnie podobne informacje uzyskalem w expanderze.
    a wiesz moze czy bank moze zalozyc hipoteke na stan surowy?
    ewentualnie w jakim stanie musi byc dom, by bank zalozyl hipoteke?
    calosc jest warta 220tys zl a sama dzialka ok 50tys zl. Czy zakladajac
    hiopteke na dzialke nie oznacza to, ze jest jednoczesnie hipoteka na tym
    domku. Czy ten stan surowy nie moze byc zabezpieczeniem? Przeciez ma on
    juz nadany numer, a ja go nie rozbiore.