  • Data: 2009-06-25 20:13:39
    Temat: Re: łączeniemałych kart kredytowych w jednądużą (Reifeisen)
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:f6fbe3c8-cdb9-4f50-a5bd-27ae97ed76d4@g6g2000vbr
    .googlegroups.com...

    > Kolega winszuje sobie prawie pół miliona na kartach. Jaka będzie Twoja
    > odpowiedź ? Podejmujesz wyzwanie ?

    :)))
    To nie wyzwanie, ja 0,5m mam przekroczone od kilku lub kilkunastu miesięcy
    (chwaliłem się pewien czas temu na grupie), a 1,0m jest absolutnie poza moim
    zasięgiem. 0,666 możeby było jakimś targetem, ale ja już nie mam tego gdzie
    przenosić, tym bardziej, że sam piszesz, że niektóre banki się wycofują z
    tej idei. Raczej będę w dół schodził chyba z konieczności (koszty utrzymania
    kart i ich ilość). :D