  • Data: 2004-02-23 13:28:16
    Temat: Re: lezka w oku sie kreci
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał:
    > Ale byliśmy nad podziw rozwinięci i rozgarnięci ;-)

    Może i tak, ale nadal te dwie informacje z Twoich postów:

    > 1. Pamiętam "konferencje" prasowe Urbana z lat 80
    > 2. Pamiętam co mówił o np. ks. Popiełuszce
    oraz
    > Glenn - jeszcze lepszy rocznik 77

    -pozostają w "lekkiej" sprzeczności ;P

    A co do Urbana, choć za nim nie przepadam, to uważam, że czasem ma dobre i
    trafne strzały... ;) Takim właśnie jest IMO zalinkowany przeze mnie artykuł. Na
    potwierdzenie powiem, że w podobnym tonie (choć stylistycznie odmienny ;))
    pojawił się artykuł w Gazecie Bankowej - i wnioski generalnie się pokrywały.
    BTW NBP powinien chyba trochę skrupulatniej badać banki po aferze
    B.Staropolskiego, albowiem z mocy ustawy jest do tego zobowiązany, co z kolei
    może powodować odpowiedzialność odszkodowawczą na drodze cywilnej.

    --
    Witek