    From: "korea" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: lg trzeba bylo sie pospieszyc z zamknieciem - po co?
    Date: Mon, 11 Aug 2003 21:45:29 +0200

    > Przecież logiczne jest że gdy nie masz pieniędzy na koncie to nikt Ci nic
    nie zabierze, a jako użytkownik kanału internetowego przed złożeniem wniosku
    o rozwiązanie umowy sam dokonujesz przelewu. Nordea Ci tego nie wrzuca w
    debet. Głupie było to co ćwiczył na nas dawny LG - jak nie miałeś na prowizję
    to wpadałeś w debet, potem od tego liczyli odsetki, potem to kapitalizowali
    itd., jak wróciłeś z urlopu to mogłeś mieć bajzel na koncie. Od dłuższego
    czasu mam konto w Nordea i jedno co muszę przyznać - jeżeli masz casch to
    pobierają, jeżeli nie - to nie wyciągają z tego żadnych konsekwencji. Czyli
    sprawa jest prosta.
    Chwalisz się, że jesteś, wśród klientów z preferencyjną ofertą, a nie wiesz
    że przelew przez internet w d/LGnet masz bez prowizji i sam bez wiedzy Banku
    możesz sobie wyczyścić rachunek do 0, kiedy chcesz. Jak ty korzystałeś z tego
    rachunku???
    Poza tym zgadzam się w 100% z jednym z Was, że nie przeinaczajcie faktów na
    własne potrzeby czy złość - bo Wam netKombo zlikwidowali. Ale patrzcie na
    problem trzeźwo. Gdyby taka oferta jak LG - "wszystko za darmo!!!!" - było
    rentowne i przynosiło realne zyski (a jest to zabezpieczenie naszych wkładów)
    to Nordea nie przejęłaby LG. Ja wolę mieć lokaty w Banku przejmującym a nie
    przejmowanym.

    Pozd.

    >jednak
    >nie
    >
    >zgadzam sie, powiadamia sie zanim wprowadza sie zmiane, a przed bankiem
    >ktory postepuje niezgodnie z regulaminem ktory sam stworzyl nalezy
    >ostrzegac, chetnie bym uslyszal ze ktos komu pobrali te 4 zl przekazal
    >sprawe do arbitra bankowego i wygral

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl