  • Data: 2008-06-26 14:34:41
    Temat: Re: limity VE
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:g407v1$ivk$7@news.dialog.net.pl...

    > No tak, ale uparcie powtórzę, że mi chodziło o 'wy' i ich po prostu niski
    > limit jaki obowiązywał - to była duża niegramotność ekonta, którą
    > poprawili. Wpłaty dalej będą bolączką i to nie tylko w tym banku ;)

    Biorąc pod uwage, że nawet mając do dyspozycji tylko rachunek na siebie
    można mieć dwie karty (eKonto + eMax), limit dobowy 60k będzie z pewnością
    wystarczający dla praktycznie każdego typowego użytkownika rachunku.
    Potencjalnie możliwej trzeciej karty do IzzyKonta nie biorę pod uwage, bo
    tam chyba nadal zostało 5k czy nawet 1k.

    Dobrze, że wreszcie to zrobili, dziwne że nie zrobili tego 2-3 lata temu.
    Dla mnie dzięki tej zmianie ten rachunek nabrał dużo lepszych kolorków.
    Kolejne moje życzenie to 30 możliwych do założenia eMax+ zamiast 4 oraz
    obsługa wpłat w EUR i USD we wpłatomatach. :-)

    marekz