  • Data: 2008-09-22 21:01:27
    Temat: Re: limity na KK
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS pisze:

    > jak masz jedną to faktycznie (tutaj) jestes dziwny ;-)

    "zwykli ludzie" tez tak maja.

    Zona ma KK Polbanku ze sporym limitem (nie wiem, po co podniosla na 20
    k, ale "pani" ja skusila, ze "za darmo" i podniosla z 5 tys).

    Byla kiedys w Caerfurze - wziela KK i nakupila elektroniki z dodatkowym
    upustem i na raty 0 %. Po jakis 3 miesiacach zauwazylem wyciag - KK
    splacona w 100% - "A bo nie chcialam miec dlugow" (!!!!)

    Ostatnio poszla do Castoramy i kupila kosiarke - naturalnie na KK, ktora
    jej tam wcisneli, na raty "wyjatkowo korzystnie oprocentowane". Przeciez
    ma KK Polbanku do takich spraw!!!.

    Tak pozatym to swietnei sobie radzi w finansach, ale KK ja przerastaja...

    I juz zwykly ludz z 3-a KK.