  • Data: 2008-09-22 21:43:03
    Temat: Re: limity na KK
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kostich" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gb91rr$mek$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > ok a co bys polecil? za niektore nie place wogole.. za niektore jakies tam
    > grosze, jak to zalatwic w takim razie!? nie kazdy bank jest tak elastyczny
    > ze oddam 3 karty i zrobia mi limitu 30 tys :)

    Proponuję zacząć od Raifffeisen i ING oraz Getin, tam nie należy się
    spodziewać żadnych problemów, przy czym nie każdą kartę da się tam
    przenieść, są zamknięte listy banków źródłowych. W Millennium oraz w BPH
    będziesz się musiał być może wykłócać o zsumowanie limitów. Citi nie ma
    procedury przenosinowej. Multibank ma ale nie testowałem. BZWBK chyba nie
    ma. W Raiffeisen oraz Mille pies z kulawą nogą nie zainteresuje się czy
    zamknąłeś źródłowe karty. W ING zadzwonią, przyślą pismo aby dostarrczyć
    zaświadczenie o zamknięciu, po czym poddadzą się.

    > a z drugiej strony kazda karte mam termin splaty w innym tygodniu wiec

    Miesiąc ma około czterech tygodni, a nie dwunastu.

    > jakos mi to pasuje, bo nigdy nie mam nagle do splaty paru tys tylko mam
    > rozbite np 5 10 15 20 25 i zawsze place ta karta gdzie najpozniej bede
    > musial splacic :)

    Widzę, że niezły z Ciebie power - co 3 dni inna KK. :-) Strategia bardzo
    słuszna, ale jednak ta ilość kart mnie powala.

    Real Mastercarrd 500 zł - mniam, mniam. Też kiedyś miałem TEN limit, ale
    sami podnieśli na 2500. :]

    Za najlepszą kartę dla osób bez problemów finsnsowych, świadomych jak to
    wszystko działa i niezbyt wrażliwych na 'prestiż', uważam kartę Getinu
    (bezkosztowe przelewy, niestety domyślnie PIN) i to chyba niedopatrzenie, że
    jej nie masz. :-)

    Przy okazji napisz mi, co jest fajnego w karcie AIG, bo nigdy nie miałem, i
    czy jest procedura przenosinowa.

    marekz